vorini-gr: Τζίμης Πανούσης | "Ο Λάκης Γαβαλάς είναι θλιβερή προσωπικότητα - χρειάζεται εγχείριση αλλαγής ήθους"

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Τζίμης Πανούσης | "Ο Λάκης Γαβαλάς είναι θλιβερή προσωπικότητα - χρειάζεται εγχείριση αλλαγής ήθους"


Για τις επιπτώσεις της νοσηλείας του στο νοσοκομείο εξαιτίας πέτρας στο νεφρό και την γνώμη του για τα τούρκικα μίλησε ο Τζίμης Πανούσης σε συνέντευξή του σε Κυριακάτικη εφημερίδα...

«Μετά τη νοσηλεία μου έχω υποστεί ένα σοκ ρεαλισμού. Ξαφνικά αισθάνομαι ότι βρίσκομαι στο Βουκουρέστι. Θαλπωρή, περιποίηση και ζεστό φαγάκι συμπεριλάμβανε η διαμονή. Είμαι φαν του ΕΣΥ. Τι έφεραν το ΠΑΣΟΚ και ο Ανδρέας Παπανδρέου στη χώρα μας; Τις ιχθυοκαλλιέργειες, τα 'μπαλκόνια' της Λιάνη και αυτό το εξαιρετικό σύστημα υγείας. (...) Για να είμαι ειλικρινής, εγώ είχα την επιλογή να πάω σε ιδιωτικό νοσοκομείο, αλλά είμαι σίγουρος ότι, αν έβγαζα εκεί την πέτρα μου, τώρα θα πουλιόταν σε πλειστηριασμό στο Ντουμπάι».

Στο Πρώτο Θέμα μίλησε επίσης για τον Λάκη Γαβαλά. 

«Είναι μια θλιβερή προσωπικότητα ο Λάκης και δεν έχει αλλάξει και περιβάλλον. (...) Στην περίπτωση του, όπως και σε πολλές άλλες, χρειάζεται επειγόντως εγχείριση αλλαγής ήθους. (...) Δυστυχώς όλα είναι για τα μάτια του κόσμου. Το μεγάλο κόλπο είναι στημένο αλλού. Στους κατασκευαστές, στους πολιτικούς που ήταν πουλημένοι και πάει λέγοντας».

Τέλος, όσον αφορά τα τούρκικα σίριαλ επισημαίνει

«Τα τούρκικα είναι καλή εξωτερική πολιτική. Το ξέρετε ότι αυτές οι σειρές παίζονται στο prime time χωρών όπως η Νορβηγία ή η Ελβετία; Πουλάνε φτηνά, κυριολεκτικά σε εξευτελιστικές τιμές, θέτοντας μόνο έναν όρο στο συμβόλαιο : Ότι δεν θα γίνει ποτέ μεταγλώττιση. Θέλουν να ακούγεται ξανά στην Ευρώπη η τουρκική γλώσσα. Είδα κάποια επεισόδια τώρα που βρίσκομαι στο νοσοκομείο και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι είναι τσόντα. Μόνο που, αντί να εμπεριέχουν σπέρμα, έχουν δάκρυ». 

Ο Τζίμης σε παλαιότερη φωτογραφία με τις "Μουσικές Ταξιαρχίες"



Article:www.lifo.gr

  Μοιραστείτε το με τους Φίλους σας...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :