vorini-gr: Αποζημίωση ζητά ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κυρία Δήμαρχος» που προβλήθηκε από την ΔΤ

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Αποζημίωση ζητά ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κυρία Δήμαρχος» που προβλήθηκε από την ΔΤ


Την απόφασή του να κινηθεί δικαστικώς ζητώντας μάλιστα είκοσι χιλιάδες ευρώ από την ΕΔΤ ανακοίνωσε ο σκηνοθέτης Ροβήρος Μανθούλης για την χωρίς άδεια, όπως υποστηρίζει, μετάδοση της ταινίας «Η Κυρία Δήμαρχος», με την οποία έκανε πρεμιέρα η Ελληνική Δημόσια Τηλεόραση 20.000 ευρώ ζητά ο σκηνοθέτης της «Κυρία Δήμαρχος» από την ΕΔΤ..

Στην αιχμηρή ανακοίνωση του αναφέρει: 

«Ο Καψής στα νιάτα του, μου ζητούσε ταινίες μου για να ανοίξει σινέ-κλαμπ. Αποφάσισε να το ξεκινήσει επιτέλους με την “Κυρία Δήμαρχο”. Στην ΕΔΤ που ψευδίζει την ΕΡΤ. Βλέπετε, θα λέει ο υπουργός, ιστορική στιγμή. Αρχίζουμε με ταινία του Μανθούλη που μας βρίζει.

Η ταινία μου γίνεται λοιπόν Κυρία Δήμαρχος. Δεν μπορώ δυστυχώς να την εμποδίσω ή να την απαγορεύσω. Μπορώ μόνο να ζητήσω δικαστικώς είκοσι χιλιάδες ευρώ αποζημίωση για τη δυσφήμηση που μου κάνει με το να μεταδίδει την ταινία μου σε κατάπτυστο κανάλι.

 Γιατί όλοι οι Έλληνες μόλις βγει στο κουτί η ταινία θα φτύνουν την οθόνη τους. Ελπίζω αμέσως μετά την Κυρία Δήμαρχο να γίνει και η Κηδεία της Ιεδοδούλου. Δηλαδή της ΕΔΤ»



Digital_image_processing_by takis_Vorini_July_2013 


4news.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια :