vorini-gr: Αρβανίτης | Χρυσή Αυγή | Έδιωξα την γυναίκα μου από το κρεβάτι για να κοιμηθώ με το καουμπόικο όπλο μου (!)

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Αρβανίτης | Χρυσή Αυγή | Έδιωξα την γυναίκα μου από το κρεβάτι για να κοιμηθώ με το καουμπόικο όπλο μου (!)

Μία σχέση, από στενή μέχρι και ερωτική, μπορεί κανείς να πει πως έχει ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Μιχάλης Αρβανίτης, με το… όπλο του, για το οποίο όπως ο ίδιος εξομολογήθηκε, έδιωξε μέχρι και την σύζυγό του από το κρεβάτι για να κοιμηθεί μαζί του...

Ο βουλευτής του εθνικιστικού κόμματος, μιλώντας στην Nouvel Observateur όπως δημοσιεύουν τα ΝΕΑ, έκανε λόγο για «προβοκάτσια με σκοπό να εξολοθρευτεί η Χρυσή Αυγή, η οποία απογειώνεται στις δημοσκοπήσεις». 

Παράλληλα επιμένει πως ο Γιώργος Ρουπακιάς που δολοφόνησε τον Παύλο Φύσσα, δεν ήταν μέλος της Χρυσής Αυγής, αλλά ένας κομμουνιστής που μπήκε στις τάξεις του κόμματος. 
Μάλιστα σύμφωνα με το σενάριό του, ο Γιώργος Ρουπακιάς είχε σκοπό να «πληγώσει» την Χρυσή Αυγή, καθώς ήθελε να σκοτώσει τον Φύσσα προκειμένου να συλληφθεί.

Στην συνέχεια ο κ. Αρβανίτης με τα λόγια του μας «ταξιδεύει» στους λάτρεις των όπλων της συντηρητικής Αμερικής, λέγοντας πως ο ίδιος υπερασπίζεται την οπλοκατοχή ενώ ομολογεί την αδυναμία του για τα όπλα. 

«Κι εγώ έχω ένα συλλεκτικό Winchester, το όπλο των καουμπόηδων. Μου αρέσει τόσο πολύ ώστε την ημέρα που το αγόρασα έδιωξα τη γυναίκα μου από το κρεβάτι για να κοιμηθώ μαζί του», λέει ενώ παραλληλίζει την αγάπη του αυτή με την «αδυναμία όλων των περήφανων Ελλήνων για τα τουφέκια». «Εγώ προσωπικά, όταν επιστρέφω στο σπίτι μου, τα χαϊδεύω, τα αγαπώ. Ποιος άνδρας που έχει υπηρετήσει στον Ελληνικό Στρατό δεν αγαπά τα όπλα!», λέει...



  

Δεν υπάρχουν σχόλια :