vorini-gr: Μόνο μεταξύ μας ό,τι κάνουμε

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Μόνο μεταξύ μας ό,τι κάνουμε

Πριν από δύο χρόνια έφτασα στην Κρήτη. Μετά από περιπλάνηση κάμποσων χρόνων στην υπόλοιπη Ελλάδα (απο άποψη...), αποφάσισα να ρισκαρω να εγκατασταθω σε μια "μεγάλη επαρχία". Πολλές ευκαιρίες σκέφτηκα, όμορφος τόπος... "θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό"...


Δεν γνώριζα κανέναν, δεν είχα αυτοκίνητο,δεν είχα σπίτι αλλά είχα ηδη δουλειά. Βασικό.Τα υπόλοιπα τα βρηκα όλα. Για να μη σας κουρασω, όμως, στην πρώτη δουλειά εκανε κουμαντο η πολωνέζα γκομενα (ρατσιστρια δεν είμαι) του εργοδότη μου γιατι ηξερε να μιλαει ρωσικα. Τα λεφτα μου... λιγα, μα τα επαιρνα. Παραιτουμαι, αλλιως μάλλον τώρα θα ήμουν "άρρωστη".

Παράπονο δεν έχω, βρήκα άμεσα δουλειά.. Οτι να΄ναι, αλλά βρήκα. Ηταν πολύ καλοί μαζί μου όλοι, εκτός απο τη Βουλγάρα γκομενα του εργοδότη. Κι αυτή κουμάντο... Περνούσε ο καιρός, απληρωτοι εμείς, αλλά η Βουλγάρα είχε και μόνοπετρο και καινούρια ρούχα..Εφτασαν να μου χρωστάνε 2000. Όταν πια τα ζήτησα με απειλητικο τροπο, η Βουλγάρα με έβρισε αποκαλώντας με πουτανα - ποιος, ποιον. Δεν τα πήρα ποτε όλα τα χρήματα.

Στην επόμενη δουλεια έπρεπε να είμαι αλκοολική για να μείνω. Σχολουσα στις 2 το βράδυ κι επρεπε να πηγαίνω με το αφεντικό για ποτό. "Δεν σε πήρα για καλόγρια", μου είπε. Μετα απο καιρό έμεινα άνεργη...

Ποτε ξανά στη ζωή μου δεν είχα μείνει άνεργη, ποτε. Κι έβλεπα ολους αυτους κι όλες αυτές με τα κινητά τους, με το πρόγραμμά τους, με τις εξόδους τους, κι εγώ δεν είχα για βενζίνη, για να φαω...

Δεν θα γυρίσει ο τροχός; Θα βρω δουλεια κι εγώ... Κρητικες αγγελιες. Αγγελία Νο1:(Στο τηλ ένας 45αρης, ανετος) Ψάχνω μια κοπελα με δικο της χώρο, που θα φοράει διάφορα ρούχα και εσώρουχα κι εγώ θα την κοιταω (και όχι μονο). Αγγελια Νο2: Ζητάω μια κοπελα να με βοηθάει στα λογιστικά της εταιρίας μου, καθώς και την εχεμυθη ερωτικη της συντροφιά... Μα καλά, όλοι γκόμενα ψάχνουν;

Μετα βρήκα μια δουλειά. 25 ευρώ για 12ωρες, και ευχαριστώ βεβαίως γιατί κάλυψα κάποια έξοδα.

Τώρα εχω φύγει. Εδώ και 10 μέρες είμαι στο εξωτερικό και ψάχνω για δουλειά. Η μάνα μου κατάστενοχωρημενη. Μα τι να κάνω; Τι άλλο με ολους αυτους που μας κυβερνουν; Πολιτεία μα και εκκλησία. Κανείς δεν βοηθάει κανέναν. Μονο μεταξύ μας ο,τι κάνουμε.

miss p , 32 χρ.



Δεν υπάρχουν σχόλια :