vorini-gr: Γ.Χαρδούβελης | Απεκάλυψε ότι στο παρελθόν είχε πέσει θύμα ιεροτελεστίας βουντού από γυναίκα!

Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Γ.Χαρδούβελης | Απεκάλυψε ότι στο παρελθόν είχε πέσει θύμα ιεροτελεστίας βουντού από γυναίκα!

Σε μια έκρηξη ειλικρίνειας εκ βαθέων ο νέος υπουργός Οικονομικών απεκάλυψε ότι στο παρελθόν είχε πέσει θύμα ιεροτελεστίας βουντού και μάλιστα από γυναίκα...


Οι υπόνοιες του στρέφονται σε μια γυναίκα ονόματι Σοφία η οποία στο παρελθόν είχε δηλώσει σε ιστοσελίδα: “Ο Χαρδούβελης είναι «Εθελόδουλος» και αναλυτής των ψυχαναγκαστικών προβλημάτων των δανειστών της Ελλάδας” κ.α. καταλήγοντας με το.. “Αν είναι μαζοχιστής και του αρέσουν οι τιμωρίες, κάτι θα βρεθεί και γι' αυτόν”!

Χαρακτηριστική ειναι η αφήγηση του Γ.Χαρδούβελη που περιγράφει με δέος την τραγική αυτή περιπέτεια που βίωσε:

«Αρχικά πέρασα μια εβδομάδα με φρικτούς πόνους στη μέση και στα πόδια και συνεχώς ένοιωθα πως με τρυπούσαν με χιλιάδες καρφίτσες σε όλο μου το σώμα» είπε.

«Αργότερα ήρθαν οι πόνοι στο κεφάλι και οι παραισθήσεις»
«Έβλεπα τον Σημίτη και τον Παπαδήμο ντυμένους καλόγριες να με ξορκίζουν με κομποσκοίνια και φυλαχτά ενώ από το βάθος έρχονταν απειλητικά η μορφή αυτής της διαβολογυναίκας  που κρατούσε στο χέρι της το ομοίωμά μου γελώντας δυνατά και σαρκαστικά».

«Η λύτρωση μου ήρθε όταν ο Παπαδήμος μου πρότεινε να διαβάζω τρεις φορές και για ένα μήνα το Μνημόνιο 1 επαναλαμβάνοντας ενδιάμεσα τη φράση:  “Τα Μνημόνια ειναι μονόδρομος” και.. αυτό ήταν τελικά όπως απεδείχθη η λύση που με ανακούφισε»

«Από τότε έγινα υπέρμαχος των μνημονίων τα οποία μου έγιναν η εμμονή μου και ο τρόπος ζωής μου»!!


Article- επεξεργασμένη εικόνα: takis Vorini

  
  

Δεν υπάρχουν σχόλια :