vorini-gr: Με selfie stick φωτογράφιση αποχαιρέτησε τον απερχόμενο πρόεδρο ο Προκόπης Παυλόπουλος!

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Με selfie stick φωτογράφιση αποχαιρέτησε τον απερχόμενο πρόεδρο ο Προκόπης Παυλόπουλος!

Έκπληξη προκάλεσε η κοινή φωτογράφιση του Κ.Παπόύλια με τον Πρ.Παυλόπουλο τη στιγμή που ο τελευταίος αποχαιρέτησε τον απερχόμενο πρόεδρο τραβώντας  selfie stick φωτογραφίες ..

«Ήταν απωθημένο μου από τότε που "υπερασπίστηκα" δια της σιωπής μου τη Λιάνα Κανέλλη στον ΑΝΤ και κανείς δεν με πίστεψε. Έκτοτε σε κάθε εκδήλωση έχω μαζί μου τον  selfie stick εξοπλισμό μου για να αποθανατίζω όλες τις σημαντικές στιγμές της ζωής μου»

Ωστόσο προσφωνώντας τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλο, ο απερχόμενος Κάρολος Παπούλιας είπε: 

«Είναι σημαντικό για μένα να σας υποδέχομαι ύστερα από δύο προεδρικές θητείες και να σας παραδίδω την σκυτάλη. Θα είσθε ιδανικός Πρόεδρος. Ιδιαίτερα τώρα που ανακαλύπτω ότι είστε και γνώστης της σύγχρονης τεχνολογίας».

«Δυστυχώς λόγω της βαρηκοΐας που έχω από διετίας μου έλεγαν και παλαιότερα οι συνεργάτες μου τον όρο selfie και εγώ το εκλάμβανα ως serffing πράγμα δύσκολο να ασχοληθώ με αυτό λόγω της ηλικίας μου»

Στην εικόνα που εξασφαλίσαμε ο Πρ.Παυλόπουλος πραγματοποιεί selfie stick φωτογράφιση στο πλευρό του Κ.Παπούλια 

***Σημείωση: Το άρθρο καθώς και η επεξεργασμένη εικόνα ανήκουν στην κατηγορία «Fantastic Satire Stories» με στόχο τη σάτιρα. 

takis Vorini

Digital image processing by takis Vorini/March 2015



Δεν υπάρχουν σχόλια :