vorini-gr: Μια Κυριακή παρέα με τον Ernesto Quevara, το γιό του θρύλου της επανάστασης

Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Μια Κυριακή παρέα με τον Ernesto Quevara, το γιό του θρύλου της επανάστασης

Πριν δύο εβδομάδες ήμουν καλεσμένος στο σπίτι μιας αγαπημένης φίλης στο Σκάλωμα στη λίμνη Βουλιαγμένης στην Περαχώρα Λουτρακίου....

Δεν είναι η πρώτη φορά που φιλοξενούμαι στο σπίτι της φίλης μου αλλά, αυτή τη φορά ένοιωσα τόση λαχτάρα και ευχαρίστηση που θα  πήγαινα για έναν ακόμα ιδιαίτερο λόγο.

Θα συναντούσα και θα γνώριζα από κοντά το γιο του θρύλου της Επανάστασης Ερνέστο Γκεβάρα που φέρει το ίδιο όνομα με τον πατέρα του.

Όταν επιτέλους έφθασα εκεί γνώρισα πρώτα τη Ελληνίδα γυναίκα του Μαρία-Έλενα μια αξιαγάπητη κοπέλα μητέρα δύο  κοριτσιών 12 και 2 ετών αντίστοιχα.

Ο Ερνέστο μας συνάντησε αργότερα στη μικρή παραλία μπροστά από το σπίτι και όταν τον είδα να έρχεται από μακριά ένοιωσα ρίγη συγκίνησης να με διαπερνούν στο κορμί μου.

Όλες οι εικόνες από τις αφίσες με το πρόσωπο του μεγάλου επαναστάτη πατέρα του περάσανε σαν κινηματογραφική ταινία από μπροστά μου κάνοντας με να αναπολώ άλλες εποχές από μαθητικά και φοιτητικά χρόνια στα χνάρια ενός ειδώλου που όλοι λατρέψαμε.

«Ερνέστο» μου λέει απλώνοντας μου το χέρι και με σπαστά αγγλικά μου συστήνεται χαμογελώντας.
«Ερνέστο Γκεβάρα»; τον ρωτώ, σφίγγοντας το χέρι,ενώ αυτός μου γνέφει καταφατικά.

Ο Ερνέστο είναι ένας ευγενικός και λιγομίλητος άνθρωπος που σε καμία περίπτωση δεν καταχράται το όνομα του πατέρα του ποτέ και για τίποτα.γιατί το βάρος του ονόματος ειναι πολύ μεγάλο.

Οι περισσότερες κουβέντες που κάναμε ήταν γύρω από τις ομορφιές της Ελλάδας και της Κούβας και για τις επιχειρήσεις που έχει εκεί όπου προσφέρει ταξίδια εμπνευσμένα από τις περιηγήσεις του πατέρα του με τη διάσημη μηχανή του "Ποντερόσα" (lapoderosatours.com/).

Από αριστερά πρώτος ο Ernesto Quevara

Και εγώ και αυτός και όλοι μας στην παρέα γνωρίζαμε πως μια συζήτηση γύρω από τον πατέρα του δεν θα ωφελούσε σε τίποτα.

Αρκεστήκαμε μόνο να περνάμε καλά και να μιλάμε για πολλά άλλα πράγματα σαν να είχαμε κάνει όλοι μας μια κοινή συμφωνία.

Μετά το μπάνιο μας ετοιμαστήκαμε να πάμε για φαγητό σε ένα ταβερνάκι στη ειδυλλιακή λίμνη της Βουλιαγμένης Περαχώρας.

Η ημέρα έσβηνε το φως της σιγά σιγά πάνω από τη λίμνη και τα ποτήρια μας όλο και τσούγκριζαν συνοδευόμενα από υποσχέσεις μιας εκ νέου συνάντησης όταν το επέτρεπε ο χρόνος και οι καταστάσεις.

Στο τέλος της βραδιάς μου έκανε δώρο ένα πακέτο κουβανέζικα τσιγάρα, με την υπόσχεση την επόμενη φορά να μου φέρει μια κούτα.
Περιττό να σας πω ότι τα τα φιλάω ακόμα ως κόρη οφθαλμού.!

Ο Ερνέστο Γκεβάρα είναι ο τέταρτος και μικρότερος γιος του Τσε, από τη δεύτερη γυναίκα του, Αλέιδα Μαρτς, με την οποία έκανε τέσσερα παιδιά. Ο μεγαλύτερος είναι ο Καμίλο, δικηγόρος στο επάγγελμα, όπως και ο Ερνέστο, η δεύτερη είναι η γιατρός Αλέιδα, που επίσης επισκέπτεται τη χώρα μας και η τρίτη η κτηνίατρος Σέλια.

Η Μαρία-Έλενα ασχολείται καλλιτεχνικά με τη φωτογραφία και τη σκηνοθεσία και έχει επαφές με γνωστούς Έλληνες σκηνοθέτες, με τους οποίους συνεργάζεται κυρίως σε ελληνοκουβανικά θέματα.
Επίσης προμοτάρει την επιχείρηση του άνδρα της στην Κούβα και ειναι γνώστης τεσσάρων γλωσσών.

takis Vorini




Δεν υπάρχουν σχόλια :