vorini-gr: Έφη Θώδη: Προσκλήθηκα από τον Τραμπ να πω το «Μπήκαν τα γίδια στο μαντρί» στον Λευκό Οίκο (βιντεο)

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Έφη Θώδη: Προσκλήθηκα από τον Τραμπ να πω το «Μπήκαν τα γίδια στο μαντρί» στον Λευκό Οίκο (βιντεο)

Ξετρελαμένος ο νεοεκλεγείς πρόεδρος των ΗΠΑ από την μεγάλη επιτυχία της γνωστής τραγουδίστριας. Πώς έγινε η πρόσκληση..

Σε μια μεγάλη αποκάλυψη προχώρησε η Έφη Θώδη την Κυριακή, κατά την παρουσία της στην εκπομπή της Αννίτας Πάνια, καθώς έκανε γνωστό ότι ο νεοεκλεγείς πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ξετρελάθηκε από το τραγούδι της "Μπήκαν τα γίδια στο μαντρί" και την κάλεσε να του το τραγουδήσει στον Λευκό Οίκο!

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη γιατί μου συμβαίνουν τόσα ωραία πράγματα στη ζωή μου, που δεν υπολόγιζα να συμβούν σε μένα τέτοια μεγαλεία. Το βράδυ που βγήκε ο Ντόναλντ Τραμπ, με πήρε ο μάνατζέρ μου, ένας φίλος από τη Νέα Υόρκη γιατί εγώ κανόνιζα να πάω εκεί και μου λέει; 

»Μάντεψε τι γίνεται. Τι γίνεται, του λέω. Μου λέει, δεν θέλω να πω ποιος από τους συμβούλους που έχει ο Τραμπ, το βράδυ εκείνο έβαλε στο κινητό του το τραγούδι «μπήκαν τα γίδια στο μαντρί». Και του άρεσε, λέει, τόσο πολύ του Ντόναλντ που είπε "θα φέρεται αυτή την κοπέλα εδώ, πώς την λένε; Έφη Θώδη. 

Θέλω, λέει, να 'ρθει, να μας πει αυτό το τραγούδι», ήταν τα λόγια της κα Θώδη.
Και συνέχισε: «Αυτό το κομμάτι είναι το κάτι άλλο. Είναι επαναστατικό, έχει μεγάλη δύναμη μέσα του. Ζήτησε να του πουν και στα αγγλικά τους στίχους, του άρεσαν πάρα πολύ».

Και κατέληξε: «Με προσκάλεσε προσωπικά στον Λευκό Οίκο. Το σκέφτομαι μήπως του κάνω εκτέλεση και στα αγγλικά».


Δεν υπάρχουν σχόλια :