vorini-gr: Όλοι οι αποκαλυπτικοί διάλογοι Άδωνη και Σόιμπλε (αποκλειστικό)

Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017

Όλοι οι αποκαλυπτικοί διάλογοι Άδωνη και Σόιμπλε (αποκλειστικό)

Όλη η αλήθεια σχετικά με τη συνάντηση του Άδωνη Γεωργιάδη και του Βολγκφανγκ Σόιμπλε στη Γερμανία...

Σε προεκλογική συγκέντρωση του χριστιανοδημοκρατικού κόμματος CDU στη Γερμανία, παρευρέθη πριν από λίγες μέρες ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Εκεί ο αντιπρόεδρος της ΝΔ έκανε photobombing στην Άνγκελα Μέρκελ και συνάντησε το είδωλό του, τον Βολφγκανγκ Σόιμπλε, τον οποίο και παρενόχλησε την ώρα που έτρωγε…

Το altsantiri.gr κατάφερε να εξασφαλίσει σε αποκλειστικότητα όλους τους διαλόγους-φωτιά του Άδωνη με τον Σόιμπλε και σας τους μεταφέρει μαζί με φωτογραφικό υλικό.

Η πρώτη τους επαφή ήταν όταν ο Άδωνις, μεταμφιεσμένος ως σερβιτόρος, πήγε να πάρει την παραγγελία:

– Καλησπέρα Χερ Σόιμπλε, σήμερα έχουμε καταπληκτικό ταρτάρ με νεφρό συνταξιούχου και καραμελωμένο συκωτάκι, κομμουνιστή δημοσίου υπαλλήλου. Ό,τι θελήσετε, μη διστάσετε, θα είμαι εκεί στη γωνία και θα περιμένω ένα νεύμα σας.

– Μα εσύ δεν είσαι σερβιτόρος!

– Για εσάς, μπορώ να γίνω ότι θέλετε. Πολύ χαίρομαι που σας γνωρίζω και από κοντα. Ιχ λίμπι ντιχ!

– Ποιος είσαι;

– Adonis Georgiadis, πρόεδρος της ΝΔ από την Ελλάδα

– Μα εκεί δεν είναι πρόεδρος εκείνο το ζαβό της Siemens που μας το φέρνει η αδερφή του βόλτα στις Βρυξέλλες κάθε τρεις και λίγο;

– Xαχαχαχα… πως τα λέτε. Όχι πολυχρονεμένε μου, εγώ είμαι ο πραγματικός πρόεδρος.

– Τέλος πάντων, τι θες;

– Χερ Σόιμπλε, θα ήθελα να ξέρετε πως, όπως έχω δηλώσει πολλές φορές, λατρεύω το έργο σας με τα μνημόνια. Εμείς δε θα αρκεστούμε στα απολύτως απαραίτητα, θα εφαρμόσουμε ό,τι μας πείτε και ακόμα περισσότερα. Αν μπορείτε ρίξτε τον Τσίπρα σχετικά γρήγορα.

– Ευχαριστώ Χλαπάτσα παιδί μου.

– Εγώ ευχαριστώ τρισμέγιστε. Ο Θεός να μου κόβει τηλεπαράθυρα και να σας δίνει αυξημένα επιτόκια από το δανεισμό της χώρας μου.

Λίγο αργότερα… ο Άδωνις πήρε το θάρος και κάθησε δίπλα στο ειδωλό του:
– Χερ Σόιμπλε, μπορώ να γλείψω λίγο το κουτάλι όταν τελειώσετε;

– Θα στο δανείσω με 13% επιτόκιο

ΥΓ: **Οι παραπάνω διάλογοι είναι φανταστικοί και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης, όμως, σαν άλλος πολυμήχανος Οδυσσέας, δεν έμεινε εκεί. Έβαλε τον φίλο του και έμπορο όπλων, Γ. Πατεράκη να τραβήξει σέλφι δίπλα στην Άγκελα Μερκελ, με τέτοιον τρόπο ώστε να φαίνεται και αυτός στο βάθος και να δημιουργείται η ψευδαίσθηση ότι είναι όλοι μαζί μια παρέα.

ΥΓ. Εντάξει, μπορεί να κάνουμε πλάκα με τον Άδωνη, που στους εργαζόμενους πουλάει μαγκιά και απολύσεις και μπροστά στους ισχυρούς γίνεται ασπόνδυλο, αλλά μέχρι και οι δεξιές εφημερίδες τον πήραν χαμπάρι:


Δεν υπάρχουν σχόλια :