vorini-gr: «Έχασα το δικαίωμα να είμαι ελεύθερος Έλληνας»

Κυριακή 8 Απριλίου 2012

«Έχασα το δικαίωμα να είμαι ελεύθερος Έλληνας»


Όταν η τράπεζα του Απόστολου Πολυζώνη αρνήθηκε να τον δει τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο 55χρονος Έλληνας επιχειρηματίας είχε μόλις 10 ευρώ στην τσέπη του...

Άνεργος και πνιγμένος στα χρέη σκέφτηκε ότι το μόνο που μπορούσε να αγοράσει με τα χρήματα που του απέμειναν ήταν να αγοράσει μια φιάλη αερίου.

Απελπισμένος και οργισμένος, ο Πολυζώνης στάθηκε έξω από την τράπεζα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, περιέλουσε τον εαυτό του με το αέριο και παραθόθηκε στις φλόγες.

"Εκείνη τη στιγμή, είδα τη ζωή μου ως άχρηστη, πραγματικά δεν μ' ένοιαζε αν θα ζήσω ή θα πεθάνω", δηλώνει στο CNN ο Πολυζώνης  ο οποίος λέει ότι χτυπήθηκε από τα οικονομικά προβλήματα αφού η τράπεζα απέσυρε δάνειο που του είχε υποσχεθεί για τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες.

"Η αξία της ζωής μου ήταν πολύ χαμηλότερη από την αίσθηση για αυτο-σεβασμό και υπερηφάνεια. Έχασα το δικαίωμα να είμαι ελεύθερος Έλληνας," προσθέτει.

Η συνέντευξη του Πολυζώνη στο CNN:

Δεν υπάρχουν σχόλια :