vorini-gr: Τυλιγμένος με λαμπιόνια εμφανίστηκε στο Σύνταγμα ο Κώστας Μπακογιάννης

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019

Τυλιγμένος με λαμπιόνια εμφανίστηκε στο Σύνταγμα ο Κώστας Μπακογιάννης

Τυλιγμένος με λαμπιόνια  και πολλά χαμόγελα εμφανίστηκε απόψε στο Σύνταγμα ο Κώστας Μπακογιάννης με σκοπό να αντιστρέψει τις γνώμες αυτών που ήσαν αντίθετοι στον ιδιαίτερο  στολισμό που πρότεινε φέτος για την πόλη της Αθήνας...


Σε ερώτηση μας γιατί τυλίχτηκε με τόσα λαμπιόνια μας είπε:

«Όταν ήμουν παιδί ο παππούς μου Κωνσταντίνος είχε κάνει δώρο τον "Φωτεινούλη" στον θείο μου Κυριάκο και επειδή εκείνου δεν του άρεσε τον χάρισε σε μένα» 

«Από τότε δεν τον αποχωριζόμουν ποτέ από το κρεβάτι μου γιατί ένοιωθα μαζί του σιγουριά και αυτοπεποίθηση....χωρίς αυτόν δεν μπορούσα να κλείσω μάτι».

«Φέτος μου δόθηκε η ευκαιρία να δώσω αυτή την αυτοπεποίθηση που ένοιωθα μικρός με το φως του "Φωτεινούλη" στον κόσμο της Αθήνας για να χαρεί μαζί μου το θεσπέσιο αυτό αποτέλεσμα»

Παρά την έντονη βροχή που έπεφτε εκείνη την ώρα στο κέντρο της πόλης, ο Κώστας συνέχισε την πορεία του στην πλατεία και στους γύρω δρόμους σαν φωτεινή πυγολαμπίδα...

Παιδικά βιώματα ειναι αυτά...

Δεν υπάρχουν σχόλια :