vorini-gr: ☺Rave parties ετοιμάζουν για ανήμερα του Πάσχα τα αμνοερίφια όλης της χώρας

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

☺Rave parties ετοιμάζουν για ανήμερα του Πάσχα τα αμνοερίφια όλης της χώρας

Μετά την απαγόρευση να μην σουβλίσουν φέτος οι Έλληνες λόγω κορονοϊού, τα αμνοερίφια όλης της χώρας ξεσάλωσαν και ετοιμάζονται να κάνουν Rave partys στις απανταχού στάνες στην επικράτεια...

Ποιμένες κατά δήλωσή τους παρατηρούν περίεργες συμπεριφορές  των αμνοεριφίων οι οποίες επιβεβαιώνουν τις προαναφερόμενες προθέσεις τους.

Συγκεκριμένα ρωτήσαμε τον κ. Μήτσο Τουρλουμούκη, τσοπάνη από την ορεινή Κορινθία και μας εκμυστηρεύτηκε:

«Παρατήρησα προς μεγάλη μου έκπληξη την μεγάλη μου αρνάδα  "Σταυρούλα" αλλά και τον "Πέτρο" τη "Σούλα" τον "μπήχτη"  κ.α   κατά την ώρα της βοσκής να κυκλοφορούν με καπέλα και γυαλιά και να σιγοψυθιρίζουν σκοπούς τραγουδιών που σε μένα ειναι εντελώς άγνωστα...

»Τηλεφώνησα αμέσως στον μπατζανάκη μου στα Γιάννενα, που ειναι και αυτός τσοπάνης, και προς μεγάλη μου έκπληξη μου ανέφερε το εξής παράδοξο...

»Συγκεκριμένα την περασμένη εβδομάδα έχασε το κοπάδι του και το βρήκε  στριμωγμένο σε  καφέ μπαρ που είχε κλείσει λόγω κορωνοϊού,τα πρόβατα ξαπλωμένα λόγω κατανάλωσης αλκοόλ ενώ παραδόξως έπαιζε μουσική στη διαπασών»

Εμείς ωστόσο θα παρακολουθούμε την υπόθεση και θα σας έχουμε ενήμερους με νεότερα....





Δεν υπάρχουν σχόλια :