vorini-gr: Μιλάμε για ....μεγάλο δράμα.Διαβάστε το και θα σας πάρουν τα κλάματα..!

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Μιλάμε για ....μεγάλο δράμα.Διαβάστε το και θα σας πάρουν τα κλάματα..!


Αρχικά σας εύχομαι Καλό μήνα και Καλή Χρονιά.... όμως ανοίγοντας τα email μου δεν μπόρεσα να μην σταθώ στο παρακάτω που είδα στο blog: peripatris.blogspot.com το οποίο πέρα από του ότι με έκανε να γελάσω πολύ στάθηκε και αφορμή να μοντάρω και την παραπάνω φωτογραφία...


Η Βάνα Μπάρμπα θυμάται τη χειρότερη Πρωτοχρονιά της ζωής της όταν πριν δέκα χρόνια ενώ είχε κανονίσει να κάνει ένα μεγάλο πάρτι. Τελικά δεν τα κατάφερε να πάει λόγω της κακής οικονομικής κατάστασης στην οποία βρισκόταν.

«Πριν από δέκα χρόνια, στο μιλένιουμ, είχα αποφασίσει την παραμονή της Πρωτοχρονιάς να κάνω ένα μεγάλο πάρτι στο King George. Όλα περνούσαν απ’ το χέρι μου: o στολισμός, τα φαγητά, οι καλεσμένοι. Μάλιστα είχαμε φωνάξει και τα παιδιά απ’ το Χαμόγελο του παιδιού. Κι ενώ τα είχα κάνει όλα, δεν κατάφερα ποτέ να πάω», δήλωσε η ηθοποιός και συνέχισε:

«Ήμουν σε πολύ κακή οικονομική κατάσταση, γιατί είχα στήσει άψογα τα πάντα, που όχι μόνο δεν είχα λεφτά για να αγοράσω κάποιο καλό ρούχο για την περίσταση αλλά δεν μου έφταναν ούτε για ταξί! Ο χρόνος άλλαξε κι εγώ ήμουν σπίτι μου στο Κολωνάκι μόνη. Τελικά όμως αυτό ήταν ένα μεγάλο μάθημα ζωής. Ήταν λάθος μου που δεν πήγα. Η αγάπη και το χαμόγελο δεν κοστίζουν».

Εσύ άνεργε που σου έκοψε η ΔΕΗ το ρεύμα και δεν έχεις ούτε μαντήλι να κλάψεις..
Σταμάτα να διαμαρτύρεσαι .Η Βάνα δεν είχε ούτε 10000 ευρώ να αγοράσει ένα καλό φόρεμα απο τον Αρμάνι.
Δεν μπορούσε βέβαια να βάλει κάποιο που το είχε ξαναφορέσει..Τι την περάσατε,καμμιά κυράτσα;

Δεν υπάρχουν σχόλια :