vorini-gr: Η εξομολόγηση της μητέρας του Αλέξη Γρηγορόπουλου

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Η εξομολόγηση της μητέρας του Αλέξη Γρηγορόπουλου


«Αποδόθηκε δικαιοσύνη»

Η μητέρα του Αλέξη Γρηγορόπουλου, Τζίνα Τσαλικιάν, εξομολογείται αν αισθάνεται δικαιωμένη με την απόφαση του δικαστηρίου για τους δράστες Κορκονέα και Σαραλιώτη....


«Αποδόθηκε δικαιοσύνη με την έννοια ότι η απόφαση έκρινε πως πρόκειται για μία στυγερή δολοφονία με άμεσο δόλο. Αυτό ήταν μια πραγματικότητα που τόσο καιρό προσπαθούσα να πω, αλλά ακουγόταν πολύ περισσότερο η φωνή της υπεράσπισης που συκοφαντούσε το νεκρό παιδί μου και που προσπαθούσε με διάφορα νομικίστικα τεχνάσματα να διαστρεβλώσει την πραγματικότητα....

Δεν υπάρχει καμία ποινή που να εξαγοράζει την ανθρώπινη ζωή. Και ειδικά όταν πρόκειται για ένα αθώο παιδάκι 15 χρονών, το οποίο δολοφονήθηκε χωρίς κανένα λόγο. Η οργή και ο θυμός ασφαλώς παραμένουν στη ζωή μου. Αυτό το καλοπροαίρετο παιδί δεν θα αντικρίσει ποτέ ποια το φως της ζωής», εξηγεί σε γνωστό περιοδικό.

H Tζίνα Τσαλικιάν θεωρεί πως το δικαστήριο ακούστηκαν πάρα πολλές συκοφαντίες για τον γιο της. Τον παρουσίαζαν αντιεξουσιαστή, ένα κακομαθημένο πλουσιόπαιδο που κατέβαινε στα Εξάρχεια για να κάνει φασαρίες. Ωστόσο το παιδί τα πήγαινε πολύ καλά με την αστυνομία μιας και το κοσμηματοπωλείο τους είναι στη Βουκουρεστίου. Πώς αισθάνθηκε όταν κατά τη διάρκεια της δίκης έπαιξε το βίντεο με τη δολοφονία του 15χρονου γιου της; «Το άντεξα από την υποχρέωσή που έχω απέναντι στο νεκρό παιδί μου. Και το καθήκον μου να αποκαταστήσω την πραγματικότητα στα μάτια όλου του κόσμου», απαντά.

Η άτυχη μητέρα περιγράφει την τελευταία ημέρα του Αλέξη: «Η τελευταία μέρα του Αλέξη ήταν ημέρα οικογενειακής ευτυχίας γιατί στο κοσμηματοπωλείο φτιάχναμε τα γούρια με τα οποία θα το στολίζαμε για τις γιορτές. Ο Αλέξανδρος είχε πάει το πρωί στο σχολείο του για να δώσει ένα τεστ προόδου και μετά πέρασε από το μαγαζί για να με βοηθήσει. Ένιωθα πάρα πολύ καλά με το ότι το παιδί θα με βοηθούσε στη δουλειά μου. Ένιωθα τη συνέχεια της οικογένειάς μας στη δουλειά, και αυτό μου έδινε πολύ κουράγιο και χαρά.

Στη συνέχεια τον κάλεσε ο φίλος του ο Νίκος Ρωμανός, ο οποίος γιόρταζε, και πήγαν σε ένα κοντινό μέρος για να πιουν τη λεμονίτα τους. Το βράδυ είχε να πάει σε ένα πάρτι και είχε αγοράσει μια καρδούλα από ένα κοσμηματοπωλείο στο Νέο Ψυχικό για να τη δώσει στο κορίτσι του», λέει. Και συνεχίζει: «Είχαμε συνεννοηθεί με τον Αλέξανδρο μόλις τελείωνα εγώ από τη δουλειά μου, να τηλεφωνηθούμε για να τους ανεβάσω με το φίλο του τον Νίκο στο Φάρο του Νέου Ψυχικού για να πάνε σε ένα πάρτι παιδιού που γιόρταζε.

Ξαφνικά χτύπησε το κινητό μου και ήταν ο αριθμός του Αλέξανδρου. Απαντώ έλα αγόρι μου μόλις τελείωσα και εγώ και έρχομαι να σας πάρω. Αντί της φωνής του παιδιού μου, άκουσα μια γυναικεία φωνή η οποία με ρώτησε αν είμαι η μητέρα του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου. Της απάντησα ναι και μου είπε ελάτε αμέσως στον Ευαγγελισμό ο γιος σας έχει τραυματιστεί πάρα πολύ σοβαρά. Επειδή κάτι διέκρινα στη χροιά της φωνής της, της είπα το παιδί μου ζει; Μου είπε δεν μπορώ να σας απαντήσω, απλά μην έρθετε μόνη σας πάρτε και μια φίλη σας μαζί. Πήρα την κουμπάρα μου που είναι και κολλητή μου φίλη, πήγαμε μαζί κάλεσα αμέσως και τον πατέρα του Αλέξανδρου. Ήταν ένα απερίγραπτο σοκ. Το τόσο γεμάτο ζωή και χαμογελαστό παιδί μας από τη μια στιγμή στην άλλη έπαψε να ζει».

Όσον αφορά τη ταινία που ετοιμάζεται στην Αμερική για τον Αλέξη η Τζίνα Τσαλικιάν είπε πως το γνωρίζει και πως έδωσε και την άδειά της να παιχτεί το βίντεο με τη δολοφονία του.

Πηγή: People/ feed from: Newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια :