vorini-gr: Καφενείον "Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ"

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Καφενείον "Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ"


Με την υπόσχεση ότι κάποια στιγμή θα έκανα μια μονταρισμένη εικόνα για τους φίλους μου από το καλοκαίρι τελείωσα τις καλοκαιρινές μου διακοπές.
Σήμερα ασχολήθηκα επιτέλους με αυτό που με έκανε συνάμα να ξαναθυμηθώ τις μεσημεριανές μας συναντήσεις που συνοδεύονταν με το καθιερωμένο μας τσιπουράκι, αλλά και....

..... τις απόψεις μας για τα πολιτικά δρώμενα καμιά φορά σε υψηλούς τόνους όπου τον λόγο έπαιρνε ο "πρόεδρος" για να κατευνάσει τα πνεύματα.

Ναι φίλοι μου η παρέα μας έχει και πρόεδρο...και μάλιστα "πρόεδρο γάτα.!"

Ήταν πράγματι το καφενείο της "αγανάκτησης" αφού στην παρέα μας ήσαν όλοι τους "αγανακτισμένοι" όπως όλοι οι Έλληνες τις μέρες αυτές που βιώνουν κοσμοϊστορικά και πρωτοφανή γεγονότα στην ιστορία της χώρας μας.

Στο τραπέζι της παρέας γινόντουσαν καθημερινά άπειρες συζητήσεις για διάφορα θέματα μιας και η αγαπημένη επαρχία έχει αυτή την πολυτέλεια της ξεγνοιασιάς που στερείται η γκρίζα Αθήνα που κάποια μέρα οι κάτοικοι της το έχω ξαναπεί "θα πεθάνουν από έκπληξη"

Εύχομαι λοιπόν στα καλά μου φιλαράκια "Καλό Χειμώνα" να έχουμε ....όσο δε για τον πρόεδρο
(κάτω δεξιά στην φωτο) ελπίζω να μην μου βάζει απουσίες μια και τον χειμώνα θα φροντίζω να είμαι τα Σαββατοκύριακα τουλάχιστον τακτικός της παρέας .
[Takis]

Δεν υπάρχουν σχόλια :