vorini-gr: Ο Θ. Πάγκαλος σοκάρει - Είχα επαφή με U.F.O.

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Ο Θ. Πάγκαλος σοκάρει - Είχα επαφή με U.F.O.


Σε μια εξομολόγηση εκ βαθέων, ο Θ. Πάγκαλος ανοίγει την καρδία του στο ellinofreneia.net και μας αποκαλύπτει ότι είχε επαφή με αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενο αντικείμενο. Η διήγηση που ακολουθεί ανήκει στον ίδιο.....


“Ήταν απόγευμα Τετάρτης, μετά από μια κοπιαστική μέρα γύρισα σπίτι εξουθενωμένος.
Η Χριστίνα είχε μαγειρέψει το αγαπημένο μου: προβατίνα ψημένη σε λίπος φάλαινας, μελιτζανοκεφτέδες με μπόλικο σκόρδο, τζατζίκι και μια χοντροκομμένη ντοματοσαλάτα με μπόλικο λάδι για βούτες με ψωμί.

Καθυστέρησα να κάτσω στο τραπέζι γιατί έπρεπε πρώτα να ταΐσω τα σαλιγκάρια που εκτρέφω στην αυλή. Το φαΐ, ήταν υπέροχο, η σύζυγος μου είναι εξαίσια μαγείρισσα.
Αφού έφαγα ένα μικρό κομματάκι μπακλαβά, έκατσα στον καναπέ να δω το Ολυμπιακός - Μαρσέιγ.

Την ώρα που ανακοινώνονταν οι ενδεκάδες, η Χριστίνα μου αρπάζει το τηλεκοντρόλ και βάζει τον “Εζέλ”.
Τις εξήγησα ότι θέλω μόνο να δω αν θα βάλει ο Βαλβέρδε τον Μακούν στα πλάγια και θα φύγω.
Αυτή ανένδοτη άρχισε να μου φωνάζει, μου είπε ότι δεν έχω λεπτή ψυχή, αφού δεν καταλαβαίνω τον έρωτα του Εζέλ για την Εϊσάν.

Δεν την άντεξα άλλον την γκρίνια, κάλεσα τον οδηγό μου να με πάει στο διαμέρισμά μου στα Εξάρχεια.
Πήραμε την παραλιακή από Λαγονήσι για το κέντρο της Αθήνας, ακούγαμε ήρεμα το τελευταίο χιτ της “Beyonce - All the single ladies” όταν ξαφνικά λίγο πριν τη Βουλιαγμένη είδαμε ένα εκτυφλωτικό κόκκινο φως.

Είπα στον οδηγό να σταματήσει.
Κατεβήκαμε από το αυτοκίνητο και βρεθήκαμε μπροστά σ΄ ένα διαστημόπλοιο.
Έμοιαζε με κέικ, στρογγυλό με μια τρύπα στη μέση και στην επιφάνεια του υπήρχε ένα παχύρρευστο υγρό σα γλάσο σοκολάτας.
Αίφνης ξεπρόβαλλαν 6 κόκκινες φιγούρες, ο ένας ο αρχηγός έμοιαζε με τον Καρεμπέ όταν είχε πρωτοέρθει στο Λιμάνι....

Δεν υπάρχουν σχόλια :