vorini-gr: Θες να πεθάνουμε μαζί;

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Θες να πεθάνουμε μαζί;

Απολεσθέντα 6.0 

Ηλικιωμένος άντρας στο κρεβάτι. Νεότερη γυναίκα καπνίζει στο παράθυρο.
Πεθαίνω. Είσαι θλιβερός. Πεθαίνω, σου λέω.Είσαι θλιβερός, σου λέω. Πεθαίνω, δεν καταλαβαίνεις;
Όλο πεθαίνεις κι όλο στα πόδια μου σ' έχω. Δεν έχω δύναμη πια για τίποτα.....
Καλά, τα ξανακούσαμε αυτά.
Θα 'ρθεις στην κηδεία μου;
Δεν αντέχω το σόι σου ούτε ζωγραφιστό.
Μην έρθεις για μένα, έλα για τα παιδιά.
Τα παιδιά να μην τ' ανακατεύεις. Ακούς;
Να σε περιμένω;
Να μην περιμένεις τίποτα. Σήκω αμέσως από το κρεβάτι και μην παριστάνεις σε μένα τον άρρωστο.
Θα σε περιμένω.
Με πνίγεις.
Περιμένω να σε δω εκείνη τη μέρα.
Πνίγομαι.
Μην λείψεις.
Πνί-γο-μαι.
Είσαι μεθυσμένη;
Δεν είμαι μεθυσμένη, μόνη είμαι.
Μόνη που το τσούζει...
Να πεθάνεις αυτή τη στιγμή, μπορείς;
Μόνο αν έρθεις στην κηδεία μου.
Εγώ δεν πατάω στην κηδεία κανενός.
Τότε κι εγώ δεν πεθαίνω.
Είσαι ένας γεροξούρας και θα πεθάνεις.
Θες να πεθάνουμε μαζί;
Δεν ντρέπεσαι να λες τέτοια πράγματα;
Άκου, πώς θα γίνει.
Είμαι σχεδόν κόρη σου και θες να πεθάνουμε μαζί;
Άκου, λοιπόν, κόρη μου. Θα ξαπλώσουμε στο κρεβάτι και θα κλείσουμε τα μάτια...
Τέρας.
Μετά θα πιαστούμε απ' το χέρι και θα αρχίσουμε να περπατάμε. Ξαπλωμένοι, με τα μάτια κλειστά.
Τέρας. Είσαι ένα τέρας.
Θα τρυπήσουμε τον τοίχο, δεν θα πονέσουμε. Μην φοβάσαι. Θα τρυπήσουμε τον χρόνο, δεν θα πονέσουμε.
Βρε, έχω τα μισά σου χρόνια.
Μα, δεν θα αισθανθείς τίποτα.
Να πεθάνεις μόνος, όπως μόνος έζησες.
Εκεί που θα πάμε δεν θα υπάρχει τίποτα. Ούτε σεξ, ούτε χρήμα. Ξέχνα τα όλα. Ούτε αριστεροί, ούτε δεξιοί, ούτε νέοι, ούτε γέροι. Ένα πουπουλένιο τίποτα μας περιμένει.
Εκεί να πας μόνος σου. Εγώ δεν το κουνάω από δω.
Ούτε πόνος, ούτε χαρά. Ατέλειωτο πουπουλένιο τίποτα.
Ρούπι δεν το κουνάω.
Θα βουλιάξουμεεεε.
Ρούπι!
Θα πέφτουμε, θα πέφτουμε και δεν θα φτάνουμε ποτέ.









Δεν υπάρχουν σχόλια :