vorini-gr: «Δεν ψηφίζω αλλαγή φύλου – Δεν εγκρίνει η γυναίκα μου και η εκκλησία»

Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

«Δεν ψηφίζω αλλαγή φύλου – Δεν εγκρίνει η γυναίκα μου και η εκκλησία»

«Κάτι που δεν μπορώ να πάω στο σπίτι μου, στην κυρία Νατάσα να της το εξηγήσω, δεν θα πάω να ψηφίσω στη Βουλή. Εγώ πριν ψηφίσω στη Βουλή πρώτα εξηγώ στη γυναίκα μου γιατί το κάνω. Τώρα τι να πω στη Νατάσα; Ότι απέναντι ο Χρήστος θα λέγεται Χριστίνα;»..

Αυτή, μεταξύ πολλών άλλων, ήταν η απάντηση του Βασίλη Λεβέντη, σχετικά με το νομοσχέδιο για την ταυτότητα φύλου, στην εκπομπή “Ακραίως” του Τάκη Χατζη, στο ΣΚΑΙ.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, δεν έμεινε εκεί. Αφού υποστήριξε πως η Εκκλησία πρέπει να έχει λόγο σε τέτοια νομοσχέδια, υποστήριξε επίσης ότι όταν ένα 15χρονο «από Κωνσταντίνος γίνει Κωνσταντίνα περισσότερο θα τον περιγελούν στο σχολείο».

Δείτε στο παρακάτω βίντεο το παραλήρημα του κ. Λεβέντη:

Δεν υπάρχουν σχόλια :