vorini-gr: Γρηγόρης Ψαριανός: «Τι δουλειά έχω εγώ στη ΝΔ; Μην τρελαθούμε τώρα!» (video)

Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Γρηγόρης Ψαριανός: «Τι δουλειά έχω εγώ στη ΝΔ; Μην τρελαθούμε τώρα!» (video)

Ο Γρηγόρης Ψαριανός είναι το νέο «μεταγραφικό απόκτημα» που ανακοίνωσε η ΝΔ το πρωί της Τρίτης, ο οποίος ουκ ολίγες φόρες έχει μπει στο «μάτι του κυκλώνα» για προκλητικές του δηλώσεις...

Αυτή τη φορά, όμως, δεν είναι οι προκλήσεις του αυτές που τον «καταδιώκουν», αλλά οι παλαιές του δηλώσεις, οι οποίες έρχονται σε πλήρη αντίθεση με το δικό του «σήμερα».

Συγκεκριμένα, πριν από λιγότερα από τρία χρόνια (6 Ιουνίου 2016), ο κ. Ψαριανός ήταν αυτός που απέκλειε κατηγορηματικά και με επιχειρήματα τα σενάρια περί «μεταγραφής» του στη ΝΔ.

«Τι δουλειά έχω εγώ στη ΝΔ; Έφυγα από τον ΣΥΡΙΖΑ για να πάω στη ΝΔ; Μην τρελαθούμε τώρα!», τόνιζε με σοβαρό ύφος ο υποψήφιος, πλέον, βουλευτής της ΝΔ.

Και φυσικά εξηγούσε τη στάση του: «Η Ελλάδα χρειάζεται μια ευρωπαϊκή κεντροαριστερά αλλά και μια ευρωπαϊκή κεντροδεξιά. Η ΝΔ δεν είναι μια ευρωπαϊκή κεντροδεξιά. Η ΝΔ είναι ένα μόρφωμα δεξιότερων αποκλίσεων απ’ ό,τι η ευρωπαϊκή κεντροδεξιά».

Βέβαια, δεν είναι η πρώτη φορά – και μάλλον ούτε η τελευταία – που ο κ. Ψαριανός έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα ίδια του τα λεγόμενα. Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Ιανουάριο μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου έδωσε στη δημοσιότητα ένα ηχογραφημένο απόσπασμα από τα λεγόμενα του κ. Ψαριανού, στο οποίο ακουγόταν να διαψεύδει τα περί αποχώρησής του από το Ποτάμι. Λίγες ημέρες μετά ο κ. Ψαριανός αποχώρησε από το Ποτάμι.

Μάλιστα, όπως είχε τότε καταγγείλει ο Σταύρος Θεοδωράκης, ο Γρηγόρης Ψαριανός και ο Γιώργος Αμυράς «έφυγαν από το Ποτάμι κατ’ εντολή της ΝΔ».

Στο παρακάτω βίντεο ως βουλευτής του Ποταμιού ο Γρηγόρης Ψαριανός λάβρος κατά της κυβέρνησης αλλά και του «μορφώματος» της ΝΔ στους "Αταίριαστους" του ΣΚΑΪ (9/6/2016)



Δεν υπάρχουν σχόλια :