vorini-gr: Accounting in the village and KALO KORAGIO..!!

Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Accounting in the village and KALO KORAGIO..!!

click image to view full-size




















Ήρθε η ώρα της αναβάθμισης της χώρας μας και ειδικά
της Ελληνικής επαρχίας .!
Φανταστείτε παππούδες και γιαγιάδες να τρέχουν στα
ηλεκτρονικά Hitech καταστήματα για να πληροφορηθούν
τι είναι το barcode το ποντίκι το scanning και άλλα
συναφή.
Έχουν πολύ γέλιο τα πηγαδάκια σε καφενείο του χωριού.
Και τι δεν ακούς από τους συμπαθείς υπερήλικες αλλά
και από νεότερους σε ηλικία.

"Μπελάδες γυρεύουν" λέει ο μπάρμπα Γιάννης και φανερά
ενοχλημένος συνεχίζει:
" Εδώ δεν έχουμε να φάμε και αυτοί όλο καινούργιες
πατέντες σκαρφίζονται " λέει ο θείος Χρήστος
" Τι νομίζουν ότι είμαστε...λογιστές ;
" Άραγε σε ποια χώρα γεννήθηκαν αυτά τα παιδιά που μας
κυβερνάνε:"
" Τώρα που βάλαμε και τον διάβολο (ΔΝΤ) στο σπίτι μας θα
πέσει πείνα " και των γονέων ".
" Μάζευα και εγώ σε ένα σακούλι αποδείξεις και η θειά σου
τις πέρασε για προσάναμμα και άναψε το τζάκι..!!
" Τι να πω βρε παιδί μου εμένα τα ψωμιά μου είναι λίγα .....
..αλίμονο από εσάς τους νεότερους "
Και όπως είπε εκείνος ο " χτικιάρης " ...ΚΑΛΟ ΚΟΡΑΓΙΟ..!!

Takis Vorini

1 σχόλιο :

elli elli... είπε...

πέρασα μια βόλτα για ενημέρωση με την δική σου ματιά:))
καλό βράδυ φίλε μου:)