vorini-gr: Αν ήσουν γραμματόσημο...τι θα μου θύμιζες άραγε;;.!!

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Αν ήσουν γραμματόσημο...τι θα μου θύμιζες άραγε;;.!!

Κοιτάζοντας μια συλλογή από παλαιά γραμματόσημα και αναπολώντας τις παλιές φιλοτελιστικές μου επιδόσεις είδα πολλά και ένοιωσα ότι διαβάζω την ιστορία όλου του πλανήτη...

Κάθε μικρό παραλληλόγραμμο χαρτάκι σηματοδοτεί μια άλλη εποχή και θυμίζει καλές η κακές στιγμές της ανθρωπότητας .

Τα θέματα αφορούν κυρίως την ιστορία, τη λαϊκή παράδοση, τη σύγχρονη ζωή, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό και την φύση της χώρας που εκδίδει τα γραμματόσημα .

Εμένα μου άρεσαν περισσότερο τα Ελληνικά και έτσι τράβηξα από το ράφι ένα βιβλίο που έγραφε " Ελληνικά γραμματόσημα έως το 2000 " και άρχισα να το φυλλομετρώ .

Εντελώς τυχαία και με συγκίνηση στάθηκα στο γράφημα του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ του Επιστήμονα, του Ανθρώπου που έσωσε χιλιάδες γυναίκες σε ολόκληρο τον κόσμο με το τεστ πρόληψης του καρκίνου ενώ πιο κάτω με κοίταζε ο ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΤΡΙΚΟΥΠΗΣ με το γλαφυρό του ύφος προτρέποντας με να θυμηθώ το έργο και το ήθος του ανθρώπου και του πολιτικού.

Είδα και αυτά με " θύμισες κακές " όπως αυτά της 21ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ κ.α αλλά δεν στάθηκα πλέον σε αυτά γιατί μια σκέψη πέρασε ξαφνικά από το μυαλό μου.

Εσένα αν ήσουν γραμματόσημο για ποιο πράγμα θα πρέπει να σε θυμόμαστε κύριε ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΈ ;;;..!!

Takis vorini

Δεν υπάρχουν σχόλια :