vorini-gr: Αγαπημένη μου ΕΛΠΙΔΑ...

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Αγαπημένη μου ΕΛΠΙΔΑ...


Θυμάμαι τις βόλτες μας κάτω από το Αυγουστιάτικο φεγγάρι και την ανέμελη ζωή που κάναμε τις μέρες των διακοπών μας....


Θυμάμαι που φοβόσουν στους ανέμελους περιπάτους μας τις νύχτες και έβλεπες όλο σκιές και παράξενες φιγούρες μέσα από τα δένδρα του δάσους ενώ εγώ ο άξεστος διασκέδαζα με τους φόβους σου....

Θυμάμαι που μου έλεγες ότι όταν γυρίσω στο κλίνον άστυ αυτές οι σκιές θα με ακολουθούν και θα με βασανίζουν για όλη την υπόλοιπη ζωή μου και πως τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει προς το καλύτερο.

Και να μόλις χθες το βράδυ που επέστρεψα είδα στον ύπνο μου μια σκιά που μου χαμογελούσε σαρκάζοντας με τους φόβους μου και με καλούσε να μπω στο club των αθανάτων και των εκλεκτών προσφέροντας μου υγεία και μακροημέρευση

Είπα να πάρω τηλέφωνο την Λίτσα Πατέρα να μου εξηγήσει αυτόν τον εφιάλτη αλλά μου φαίνεται πως και αυτή έχει μείνει άνεργη εφόσον όλα πλέον σε αυτό τον τόπο είναι "προβλέψιμα " και εξηγήσιμα.

Σου εύχομαι λοιπόν ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ και σε παρακαλώ να μείνεις εκεί που είσαι γιατί στο ELLADA όλα είναι ίδια και απαράλλαχτα και απ' ότι φαίνεται έχει να πέσει πολύ μεγάλη πείνα τον χειμώνα..!!

Μην χάσω και σένα γλυκιά μου ΕΛΠΙΔΑ από ασιτία..!!

Takis Vorini

Δεν υπάρχουν σχόλια :