Με μία πρώτη ματιά, φαίνεται άλλη μία διαφήμιση εσωρούχων –που μάλιστα θυμίζει μία παλιότερη, με πρωταγωνίστρια τότε την Εύα Χερτζίγκοβα. Δεν είναι όμως έτσι, και δεν είναι εσώρουχα αυτά που προσπαθούν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον. Η Cap 48, είναι ένας οργανισμός για την ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας και αυτός ήταν ο τρόπος της να τονιστεί αυτό.
Η διαφήμιση είχε τόση απήχηση σε Γαλλία και Βέλγιο, που οι συνεισφορές στην εκστρατεία αυτή είναι ήδη αυξημένες κατά 10% σε σχέση με πέρσι.
Όσο για το 35χρονο μοντέλο, εκείνη έγινε γνωστή σε μία νύχτα μετά τη θαρραλέα απόφασή της να φωτογραφηθεί έτσι. «Η αντίδραση του κόσμου είναι τεράστια και πολύ θετικά τα σχόλια. Έχω πολιορκηθεί από μηνύματα στο Facebook. Με καλούν δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο. Είναι λίγο τρελό».
topontliki
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου