vorini-gr: SILENCE..??

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

SILENCE..??

Digital_image_processing_by Takis.Vorini_Dec_2011

Τον τελευταίο καιρό έχω πάθει μια "αυτοφίμωση" θα έλεγα και πραγματικά δεν μπορώ να γράψω τίποτα.
Έχω χαζέψει βλέποντας καθημερινά την παρέλαση των πολιτικών κλόουν στα κανάλια, με τις υποσχετικές τους για το καλύτερο αύριο και καπάκι τον καταιγισμό νέων μέτρων ...και πραγματικά  θαυμάζω αυτους τους ανεκδιήγητους τύπους...

...που έχουν τον τρόπο τους να μας τη φέρνουν..!!

Δεν μπορώ όμως να διανοηθώ πως... αυτά τα άθλια και ανέραστα τομάρια, οι χαρτογιακάδες των εύπορων οικογενειών μας τα πήραν χοντρά και μας τα χρέωσαν καπάκι στην πλάτη μας υα χρέη τους συν τα έξοδά αποστολής.!
Δεν παίζονται λέμε οι άνθρωποι.

Ο Μάκης Ψωμιάδης μπροστά τους ωχριά....είναι ένας άγγελος ....και μου τον έχουν διωκόμενο με τέτοια παγωνιά τον άνθρωπο.!"
Θα βάλω τα κλάματα για χατίρι του σου λέω..!!
Έπειτα πάλι κάθομαι και συλογίζομαι..
Μαλάκας ήσουν ρε από γεννησιμιού σου και τόσα χρόνια δεν το είχες καταλάβει αυτό το αλισβερίσι??..δεν πηρες γραμμή καν.!

Αλλά και πάλι ρε φίλε μου δεν μου βγαίνει.
Είναι τόσο μαλάκας λέω ο Έλληνας και έχει κατεβάσει ρολά και τον διακόπτη στο silence..??
ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ
Εδώ γίνονται ξεβρακώματα ..με το συμπάθιο δηλαδή και εν μέση οδό ...και ακόμα  silence.??.

Φαντάσου δηλαδή που φθάσαμε και τις προάλλες ένας φίλος μου Πασόκος που μου έκανε τον έξυπνο κάποτε  ... περί Γιώργου Γαπ-ανδρέου κ.λ.π. κρατάει λέει τον παππού του με ενέσεις  και με φορμόλη γιατί δεν έχει  λεφτά να του κάνει κηδεία.!

Τι έγινε μωρέ κλεφτόπουλα??? ..που πήγαν οι τσαμπουκάδες  οι λεονταρισμοί τα καγιέν  οι μουρίτσες στην παραλιακή οι μεσημεριανές σαλάτες των 70 euro στις παραλίες της Μυκόνου..τα διακοποδάνεια και οι γκομενίτσες παρα πόδα arm και τα ταξίδια στο χωριό του Αη-Βασίλη..?
 Θα φάμε φέτος πάλι φασολάδα  στα Καλάβρυτα..?? 

Δεν υπάρχουν σχόλια :