vorini-gr: «Α μπε μπα μπλομ του κιθε μπλομ»....

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

«Α μπε μπα μπλομ του κιθε μπλομ»....

Παίζοντας το παιδικό παιχνίδι «Α μπε μπα μπλομ του κίθε μπλομ» η Άντζελα Γκερέκου επέλεξε να μασήσει την πιπίλα της νέας Δημοκρατίας παραπέμποντας μας για άλλη μια φορά στην πολιτική παρακμή των δύο κομμάτων της πρώην πλέον συμπολίτευσης...

Φεύγοντας αφιέρωσε στον πρώην μέντορά της Ευάγγελο Βενιζέλο το τραγούδι του Τόλη Βοσκόπουλου...

«Μανούλα μου μανίτσα μου
θα πάρω τη βαλίτσα μου
θα πάρω τη βαλίτσα μου
και θα την κοπανίσω
εγώ κι αν σ’ερωτεύτηκα
εκάθησα κι εσκέφτηκα
πως σε θεμέλια ψεύτικα
δε γίνεται να κτίσω....

Που να ξερε όμως το κορίτσι πως εκεί που επέλεξε να πάει είναι κρανίου τόπος και συμφοράς και πως η Νέα Δημοκρατία είναι συθέμελα κουνημένη και καταδικασμένη σε αφανισμό...
Αλλά δεν βαριέσαι.. «μασάει» η κα Άντζελα; Θα παίξει πάλι «Α μπε μπα μπλομ του κιθε μπλομ»....και θα βρει την άκρη!

Κόμματα.. δεν έχουμε;
Ωραία πράγματα..για να γελάνε οι παλιοί..και να μορφώνονται οι νέοι!!

κείμενο-επεξεργασμένη εικόνα: takis Vorini 



Δεν υπάρχουν σχόλια :