vorini-gr: Με voodoo, παραδέχτηκε ο Λεβέντης, δημιούργησε έρπη στο χείλος του Τσίπρα και πρόβλημα στο μάτι του Σαμαρά!

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Με voodoo, παραδέχτηκε ο Λεβέντης, δημιούργησε έρπη στο χείλος του Τσίπρα και πρόβλημα στο μάτι του Σαμαρά!

Ανάστατη είναι η Ένωση Κεντρώων μετά την αποκάλυψη του αρχηγού της ότι με την μέθοδο του voodoo δημιούργησε προβλήματα στους πολιτικούς αρχηγούς των αντιπάλων κομμάτων...

«Έβριζα-λέει-σωρηδόν τα πολιτικά αυτά καθάρματα αλλά δεν μπορούσαν να πάθουν τίποτα μέχρι τη στιγμή που μια  "επαναπατρισθείσα" ψηφοφόρος μου από τη  Ναμίμπια  μου έμαθε την τέχνη του voodoo.

«Από τότε σταμάτησα να βρίζω στα κανάλια ασκόπως και να πίνω είκοσι φραπέδες την ημέρα καθώς μου αρκεί ένα μόνο δίωρο στο γραφείο μου για να στείλω τον "άλλο" αδιάβαστο.

«Στις αρχές ήταν κάπως δύσκολο γιατί οι κατάρες μου από το voodoo πέφτανε σε κάτι κοπάδια αιγοπρόβατα και δυστυχώς αναγκαζόμουν να αποζημιώνω τους βοσκούς..Μου έφευγε η τσέπη!

«Τελικά κατάφερα να δημιουργήσω προβλήματα σε Σαμαρά και Τσίπρα και τώρα εν όψει εκλογών θα τακτοποιήσω και μερικούς από δαύτους για να τους κάνω σωστούς "νοματέους".

«Μου έχουν γλυτώσει μόνο ο Μητσοτάκης και ο Παπανδρέου  αλλά όπου να 'ναι θα τα καταφέρω και αυτά τα ζώα να τα συνετίσω».

«Ήγγικεν η ώρα τους»!



image and qualitative disinformation takis Vorini



Δεν υπάρχουν σχόλια :