vorini-gr: Ψωμιάδης: Δεν έχω μία, ψάχνω για δουλειά

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

Ψωμιάδης: Δεν έχω μία, ψάχνω για δουλειά

«Είμαι σε άθλια κατάσταση. Είμαι άνεργος, ψάχνω για δουλίτσα για να τα φέρω βόλτα», δήλωσε ο πρώην νομάρχης Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης...

Μετά την καθαίρεσή του από το πολιτικό αξίωμα και τη δικαστική περιπέτειά του, δηλώνει πως έχει καταστραφεί οικονομικά.

«Η αλήθεια είναι πως δεν έχω μία. Έχω καταστραφεί. Με σέρνανε στα δικαστήρια χωρίς λόγο», αναφέρει στην εφημερίδα Παραπολιτικά. Ο ίδιος σημειώνει ότι τα δικαστικά έξοδα έφτασαν τις 300.000 ευρώ, ενώ κατηγορεί τον Αντώνη Σαμαρά ότι τον κατέστρεψε.

Ο κ. Ψωμιάδης αναφέρει πως παίρνει 2.000 ευρώ σύντξη το μήνα (βουλευτική και ΤΕΒΕ) και 2.000 ευρώ από ενοικία, ενώ δουλεύει η γυναίκα του.

«Μπορεί να μετράτε 5.000 ευρώ, αλλά για να καλύψω τα χρέη πρέπει να παίρνω 10.000 ευρώ το μήνα».

«Πάνε και τα παπούτσια. Δεν έχουν πια η γιαγιά και ο παππούς 70-80 ευρώ για παπούτσια. Άστα να πάνε. Το έκλεισα το μαγαζί», αναφέρει για τη δουλειά με τα παπούτσια.


Δεν υπάρχουν σχόλια :