vorini-gr: Συνατσάκη: Είμαι gay, είμαι Αλβανίδα, είμαι πρόσφυγας (video)

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Συνατσάκη: Είμαι gay, είμαι Αλβανίδα, είμαι πρόσφυγας (video)

Η γνωστή παρουσιάστρια, Μαίρη Συνατσάκη, μέσω βίντεο που ανάρτησε στο προσωπικό της κανάλι στο YouTube, αναφέρθηκε στο ρατσισμό, στέλνοντας παράλληλα και το μήνυμά της...

Κάνοντας αναφορά και σε ατάκα του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Γεράσιμου Γιακουμάτου, ότι «η ομοφυλοφιλία είναι κολλητική αρρώστια», η Συνατσάκη μαγνητοσκόπησε τις σκέψεις της, διαβάζοντας και μηνύματα που της έχουν στείλει gay θαυμαστές της.

«Πώς είναι δυνατόν να είναι 2017 και να πρέπει να εξηγήσουμε ότι δεν έχει κανένας το δικαίωμα να δείχνει με το δάχτυλο σαν να είναι ανώμαλος, παράσιτο, επικίνδυνος επειδή προέρχεται από μια χώρα, έχει μια σεξουαλική ταυτότητα, πιστεύει σε έναν θεό.

Το πρόβλημα το έχουν αυτοί που καλλιεργούν το μίσος… όταν είσαι ρατσιστής, σεξιστής, ομοφοβικός δεν γίνεται να εκτιμάς τη ζωή σου. Δεν γίνεται να ξέρεις πώς να αγαπάς..

Δεν γίνεται να είσαι ένας φιλεύσπλαχνος πατέρας και ταυτόχρονα ρατσιτσής.

Δεν γίνεται να μπορείς να είσαι μια καλή φίλη και ταυτόχρονα να είσαι ομοφοβική.

Δεν είσαι ικανός γι’ αυτό… Ξεκόλλα το μυαλό σου. Δεν είσαι πιο σπουδαίος. Πιο σημαντικός. Πιο ικανός.

Είσαι πολύ σημαντικός, αλλά δεν είσαι πιο σημαντικός από κανέναν», ανέφερε μεταξύ άλλων η Συνατσάκη.



Δεν υπάρχουν σχόλια :