vorini-gr: Δουλειά σε τσίρκο πιάνει ο Γ. Αμυράς....φήμες λένε (!)

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Δουλειά σε τσίρκο πιάνει ο Γ. Αμυράς....φήμες λένε (!)

Την επιθυμία του να δουλέψει σε τσίρκο ή σε περιοδεύοντα θίασο εξέφρασε ο πρώην βουλευτής Γιώργος Αμυράς μετά τη δήλωση παραίτησης του από το κόμμα του Ποταμιού...

«Θέλω να ασχοληθώ με το αγαπημένο μου σπορ το ποδήλατο ελεύθερου στιλ ακροβατικής επίδειξης  το οποίο κατέχω εδώ και χρόνια»

«Έχω μερικές προτάσεις συνεργασίας από ένα μεγάλο τσίρκο αλλά ταυτόχρονα εξετάζω και το ενδεχόμενο συνεργασίας μου με περιοδεύοντα θίασο στην επαρχία αλλά και σε γειτονικές χώρες»

Σε ερώτηση μας σχετικά με παλιές του δηλώσεις οτι δηλ.δεν επρόκειτο να φύγει από το ποτάμι και  θεωρούσε γελοίους όσους το πιστεύουν δήλωσε: 

«Είμαι γελοίος το γνωρίζω αλλά μπρος στις αθλητικές και καλλιτεχνικές μου επιδιώξεις τίποτα δεν μπορεί να με σταματήσει»
-----------------------------------------------------
Και εάν όλα αυτά που γράφω παραπάνω αγαπητοί φίλοι είναι ένα μικρο σκετς πολιτικής σάτιρας...επί του πραγματικού θαυμάστε  παρακάτω τον "πολιτικό γυρολόγο" Γ. Αμυρά τι έλεγε λίγες μέρες πριν αποχωρίσει από το Ποτάμι:




Δεν υπάρχουν σχόλια :