vorini-gr: 😄 Μηταράκης: «Βρήκα ξένες παντόφλες κάτω από το κρεβάτι μου»

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2019

😄 Μηταράκης: «Βρήκα ξένες παντόφλες κάτω από το κρεβάτι μου»

Σε νέες καταγγελίες δυο μέρες μετά τις δηλώσεις του ότι βρήκε κατσαρίδες στο υπουργείο Εργασίας προχώρησε σήμερα ο υφυπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης Νότης Μηταράκης...

Μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή, ο υφυπουργός αποκάλυψε ότι την ώρα που πήγε χθες να πέσει για ύπνο, εντόπισε ένα ζευγάρι παντοφλών κάτω από το κρεβάτι του που δεν τού ήταν γνώριμες.

«Όπως καταλαβαίνετε σοκαρίστηκα. Εγώ έχω ένα ζευγάρι παντόφλες με λαγουδάκια και αυτές ήταν δερμάτινα πασούμια. Ρώτησα τη σύζυγο μου αλλά δεν ήξερε τίποτα.»

Ο υπουργός συνέχισε λέγοντας ότι είναι βέβαιος ότι οι παντόφλες τοποθετήθηκαν εκεί από πράκτορες του ΣΥΡΙΖΑ προκειμένου να δημιουργήσουν πρόβλημα στη συζυγική του σχέση.

«Όσο για τις κατσαρίδες που βρέθηκαν στο υπουργείο, από την ΕΥΠ μου είπαν ότι πιθανόν να ήταν εκπαιδευμένες αριστερές κατσαρίδες, οι οποίες βρίσκονταν σε επικοινωνία με κατσαρίδες της Κουμουνδούρου, προκειμένου στον ΣΥΡΙΖΑ να έχουν άμεση πληροφόρηση για τις επόμενες κινήσεις του υπουργείου μας» κατέληξε ο υφυπουργός.

Δεν υπάρχουν σχόλια :